یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۰:۵۸

نوبخت خبر داد: ناوگان ملی کشتیرانی تقویت می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: رییس سازمان برنامه و بودجه از برنامه‌ریزی برای تقویت ناوگان ملی کشتیرانی خبر داد و گفت: حمل و نقل دریایی به دلیل ارزان بودن برای انتقال کالا به ویژه برای ایران بسیار حائز اهمیت است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل به نقل از تسنیم، محمد باقرنوبخت اظهار کرد: با توجه به اینکه توسعه دریا محور بخشی از سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در برنامه ششم توسعه است، لذا توجه به صنعت حمل و نقل دریایی جزو برنامه های دولت و ردیف های ارقامی برنامه توسعه ششم قرار گرفته  و امسال در طول برنامه نیز نسبت به گسترش حمل ونقل دریایی اقداماتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که تمامی شقوق حمل و نقل از زمینی، هوایی، جاده ای و دریایی حائز اهمیت است، تاکید کرد: حمل و نقل دریایی به دلیل ارزان بودن برای انتقال کالا به ویژه برای ایران بسیار حائز اهمیت است، از این رو نیاز به گسترش حمل و نقل دریایی قطعی است و این امر در برنامه توسعه ششم دیده شده و اجرایی می شود. وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که دولت در چهار سال گذشته با فعالیت‌های برجام انجام داد،  لغوتحریم کشتیرانی جمهوری اسلامی بود، به وِیژه در بخش بیمه که تمامی این تحریم ها برطرف شد و دولت به دنبال این است که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را هرچه بیشتر تقویت کند.



  کد خبر : 3754
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :